donderdag 9 september 2010



Lieve Bloggers,

Met heel veel plezier heeft Anneke de afgelopen jaren gehobbyd. In het maken van kaarten en scrappen heeft zij met heel veel vreugde haar energie kunnen stoppen. Met enorm veel verdriet hebben wij Anneke dinsdagochtend 7 september moeten laten gaan. Haar ziekte en de complicaties die daarbij zijn opgetreden, waren niet meer omkeerbaar. Wij weten dat Anneke altijd met veel plezier heeft geblogd op zowel haar eigen site als die van medebloggers. Wij zullen haar missen.


Wij zouden het op prijs stellen als u een berichtje wilt achterlaten.

Lex
Daniel & Enid
Terence & Ellen
kleinkinderen

16 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Lex en (klein)kinderen,

Ik leef erg met jullie mee en op dit moment schieten woorden te kort.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve vrouw, moeder en oma. Ik zal haar ook missen tijdens de freubelavonden bij Paula.

Liefs van Jacqueline, en ook namens Ton.

*Ellen* zei

heel veel sterkte voor nu en in de komende tijd met dit enorme verlies,
Ellen

Nancy zei

Lieve Anneke rust zacht, zonder pijn, zonder strijd, we zullen je missen.
Lieve Familie heel veel sterkte de komende periode.
Liefs, Nancy en Boudewijn

Marley zei

Wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd met jullie verlies! Ik wens familie en vrienden van Anneke veel sterkte in deze moeilijk tijd! Rust zacht Anneke, we zullen je missen in blogland!

Liefs Marley

Thea zei

Hoi lieve Lex, kinderen en kleinkinderen, allereerst wil ik jullie namens ons gezin condoleren. Ook ik zal Anneke missen als lieve blogvriendin maar ook zeker als een gezellige vrouw die altijd even langs kwam als ik bij Paula was om even gezellig een praatje te maken. Woorden schieten altijd te kort, maar ik zal haar herinneren als een lieve vrouw die gek was op en met haar kleinkinderen. Lieve Lex, ik wil jou en je kinderen heel veel sterkte toewensen...

Thea

Daniel & Enid, Maesanne, Karsten zei

(O)Ma, we houden van je! Luv U, Daniel & Enid, Maesanne, Karsten.

Karin zei

Wat erg. Ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte allemaal met dit verdriet.

Hetty zei

Oh wat ben ik geschrokken toen ik dit las en wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies.

liefs Hetty

Corry zei

Beste Familie
Gecondoleerd met het overlijden van Anneke.
Ik had van Paula al gehoord dat zij in het ziekenhuis lag en heel erg ziek was.
Heel veel sterkte en ik leef met jullie mee.
Groetjes Corry

Paula zei

Lieve knutselvriendin en buv rust zacht. Ik zal je verschrikkelijk missen. Niet alleen tijdens het hobbyen maar ook je positieve instelling en altijd goeie humeur.

Lieve familie gecondoleerd met het verlies van Anneke en wij wensen jullie ontzettend veel sterkte voor nu en de toekomst.
We zijn er als jullie ons nodig hebben.
Veel liefs Hans en Paula (de buurtjes)

Anoniem zei

Beste Familie,
Gecondoleerd met het verlies van Anneke.O wat ben ik geschrokken bij dit bericht. Woorden schieten te kort.
Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit verlies te dragen.

Groeten Jannie.

Riet zei

Lieve man,kinderen,kleinkinderen,gecondoleerd met het overlijden van Anneke.
Ik wens jullie heel veel kracht en moed,om dit zware verlies te dragen.
Wat ben ik geschrokken,ze was zo lieve bloggerste.
Ze was altyd zo medelevend,wat zal ik haar ook missen.

Veel sterkte.
Riet,Joop en Bianca.

Anoniem zei

Ja, wat zullen we die mooie kaarten van Anneke gaan missen. Ik heb de laatste die zij voor mij gemaakt heeft in mijn hobbykamer staan en kijk er elke dag naar. Ze heeft een prachtige kaart gemaakt voor mijn verhuizing en voor het feit dat ik alleen verder door het leven ga. Als altijd een waar kunstwerk. Fijn te lezen dat zij zoveel blog-vriendinnen had.
Ik mis haar verschrikkelijk, maar ben blij dat zij verder van alle pijn en ellende gespaard wordt.
Liefs, Marjan (jongste zus)

Anoniem zei

Is there anymore information you can give on this subject. It answers a lot of my questions but there is still more info I need. I will drop you an email if I can find it. Never mind I will just use the contact form. Hopefully you can help me further.

- Robson

Hanthana zei

Any affectation whatsoever in dress implies, in my mind, a flaw in the understanding by Revathi

Unknown zei

Hello there, I discovered your blog via Google while looking for a comparable matter, your web site got here up, it appears to be like good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing