woensdag 2 september 2009

Het heeft even geduurd maar .....

Het heeft even geduurd maar ik heb niet stil gezeten hoor. Ik ben met verschillende projecten bezig dus een aantal dingen half af. Die ga ik nu eerst allemaal afmaken dan komt er straks weer geregeld wat op mijn blog. Deze kaart is gemaakt n.a.v. de sol van 1 september van Tiets. Samen met Paula en Sjak heb ik meegedaan en het zijn drie verschillende kaarten geworden. Ik vind dit een erg hippe kerstkaart met het papier van My Mind's Eye/Colorful Christmas. Ik heb deze keer geen stempelafdrukje gekleurd maar van het bijpassende vel figuurtjes uitgedrukt en opgeplakt (dat gaat véél sneller dan kleuren)!!! Daarna nog wat sterren geponsd en klaar was Anneke. We hebben lekker tijd over gehouden om te kwebbelen. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Liefs Anneke.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Paula zei

Anneke, het was inderdaad weer gezellig gisteren en lekker zitten sollen, ondanks dat we niets hadden voorbereid ging het lekker vlot, helemaal als je niet hoeft te kleuren. Maar je kaart is erg mooi geworden. Een lekkere vrolijke kerstkaart en dat in de donkere dagen, komt mooi uit.
liefs Paula x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind je kaartje echt super geworden. En ook ik vond het gezellig, geen stress maar veel geklets!
Groetjes van Sjakkie

*Ellen* zei

het is idd een hele vrolijke en hippe kerstkaart geworden ziet er erg mooi uit

Corry zei

Hoi Anneke
wat een leuk kaartje.
Leuke kleuren en mooie stempels.
Deze serie heb ik van Thea gehad en ga daar eerdaags maar eens mee aan de slag.
Eerst gaan we zaterdag bij P&P een mooi project doen.
Je sterren vind ik erg mooi, van welke pons is die?
Hugs Corry