maandag 10 augustus 2009

With love on your birthday


Het is niet te geloven , na een hele tijd niets te kunnen doen heb ik alweer een jongenskaart gemaakt. De zondag was erg produktief, ik heb samen met Paula zitten hobbyen (en heel veel kletsen), dat krijg je als de mannen naar FC Utrecht zijn en de vrouwen dezelfde hobby hebben. Het papier is van Gingersnap/Luxe, de kleuren combineren erg goed met het plaatje dat ik nog had liggen. De grote bloem is van vilt en de kleine witte bloem heb ik een beetje in een passende tint gekleurd en versierd met een brad en een blauw kraaltje. De papieren spiraaltjes vind ik erg leuk, het is weer eens wat anders. Ik hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden, bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart. Anneke.
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow prachtige creatie!

Corry zei

Nou Anneke, het is weer een superleuke kaart geworden.
Paula moet maar niet meer op vakantie gaan want zij trekt je er wel doorheen.
Groetjes Corry

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Anneke,leuk plaatje ,mooie kleuren
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Paula zei

Anneke ondanks ons geklets hebben we toch bijna 2 mooie kaarten gefabriceerd. Dit is er 1 van en hij is leuk geworden zo. Tot morgen liefs Paula.

Lida zei

Hallo.

Wat een mooie kaart ook de kleuren combinatie. blauw en bruin.
Waar kan je het papier kopen?

Groetjes Lida