zondag 7 juni 2009

Veel plezier op school

Waar zo'n regenachtige dag al niet goed voor is: een beetje uitslapen, de hobbyspullen maar weer eens op de juiste plek leggen, reakties versturen en dan maar weer scrappen. Ik heb deze kaart gemaakt van papier uit een blok van Avec, (dan wordt dat ook eens gebruikt).
In plaats van een stempelafdrukje maar eens naar een plaatje gezocht, (dan komen die misschien ooit eens op). Ik heb een rand geponsd met de randpons van Fiskars en daar een lichtgeel lintje doorgeregen. Ik vind het wel een vrolijke kinderkaart en ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Groetjes en nog een fijne avond Anneke.
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Thea zei

Het is zeker een leuk kinderkaartje. Gaat er een kleinkind binnenkort weer naar school?

Groetjes Thea

Unknown zei

Hallo Anneke,

Leuk idee met dat plaatje en de kleuren kloppen heel goed. Heb zelf ook nog heel veel knipvellen liggen maar ben op dit moment helemaal verslaafd aan het stempelen.

groetjes Renata

*Ellen* zei

hij is idd super vrolijk en mooi en je hebt groot gelijk dat je ook eens in de oude spullen duikt doen we denk ik met zijn allen te weinig haha

Paula zei

Anneke, wat een superleuk kaartje met vrolijke kleurtjes. Dus jij hebt ook zitten freubelen vandaag. Welterusten en tot morgen. Paula.

Ilonka zei

Wat een lief kaartje. Schattig met al die kleurtjes.

Groetjes Ilonka

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel vrolijk kaartje Anneke, leuk met al die kleurtjes, super!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wowww Anneke,wat een schitterend kaartje.
Mooi papier en de plaatjes zijn ook heel mooi.
echt een vrolijk kaartje.
ik heb er ook nog zoveel van die plaatjes,moet er ook weer eens wat mee doen.

fijne dag verder.
Liefs Riet.

Mariska zei

Wat een superleuke kaart! Ik vind het plaatje heel erg vrolijk en lief. Ik weet zeker dat mijn dochtertje van vier hem ook helemaal geweldig zou vinden dus het gelukkige kind waar jij hem voor hebt gemaakt ongetwijfeld ook :).

Groetjes,
Mariska

Angela zei

Wat een leuke kinderkaart!!!!
Groetjes,
Angela